czwartek, 7 czerwca 2012

#1

Witam kochani. 

A więc tak wygląda mój początek. Blog ten zostanie poświęcony temu co kocham najbardziej, temu co mnie nurtuje co chodzi mi w kółko po głowie. Chcę dzielić się z wami tym wszystkim, rozmawiać o tym i przezywać to razem z wami.
Zatem ... :)

Dzień jak co dzień - w powietrzu czuć nadchodzące wakacje a każda minuta zbliża nas do oczekiwanego czasu wolności :) Na początek kilka inspiracji na nadchodzący czas :






Dziewczyny na co stawiacie w tym sezonie?
Pastelowa delikatność, neonowe szaleństwo a może zawsze modny luźny sportowy look?

A na dobry sen polecam :

Dobranoc : - *

4 komentarze:

  1. Anonimowy6/08/2012

    fajne inspiracje :) a piosenka bdb.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja inwestuje w kolorki, ale pastele też się pojawią :) pozdrawiam, Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/08/2012

    Super zdjęcia! Ja kupuję raczej ubrania w żywych kolorach, ale pastele też są fajne.
    Dzięki za komentarz na moim blogu.

    Zapraszam --> http://modaponadwszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oho, blog samym wyglądem zachęcił mnie do obserwowania ;D
    a inspiracje są piękne *.*

    OdpowiedzUsuń