piątek, 8 czerwca 2012

#2

Cześć :*

Muszę przyznać, że po długim czasie w końcu mogę powiedzieć "Tak, jestem wyspana".  Od samego rana nie opuszcza mnie dobry humor który początkowo został wywołany drobnym prezentem od mamy: siateczką przepysznych czereśni :)

Na początek dnia, chciałam wam zaprezentować fryzurę która niedawno wykonałam na włosach mojej kochanej K. 


Sama fryzurka nie jest być może szczególnie wyszukana, jednak pragnę zwrócić uwagę na jej rozpoczęcie. Powstało z dwóch "zawiązanych" pasm włosów wziętych z jednej i drugiej strony głowy. 

W wolnym czasie MĘCZĘ moje koleżanki aby "pożyczyły" mi włosy do wszelkich popisów. Moim zdaniem fryzura to bardzo ważny element look'u - powinna zawsze być dobrana adekwatnie do ubioru. Poza tym odpowiedni dobór fryzury może dodać nam pazura bądź delikatności. 

A wy, a jakich fryzurach czujecie się najlepiej?  Wolicie rozpuszczone włosy, a może bardziej upięte?

Do napisania ;) 





16 komentarzy:

  1. świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/08/2012

    ale fajnie Ci to wyszło ;) Ja bym nie potrafiła zrobić :) Ledwo zwykły warkocz mi wychodzi :D

    Zapraszam na news u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam wiatr we włosach (rozpuszczonych!) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna fryzurka! ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ci wyszło ^^
    ja uwielbiam jak ktoś mi robi różne fryzury ;d

    i zapraszam do mnie:
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6/08/2012

    super fryzurka ;)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna fryzura:)
    Zapraszam,nowa notka:DD

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna fryzura :D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boże! czereśnie!! ♥
    A rozpoczęcie naprawdę super no i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękna fryzura !

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetnie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega Ci wyszło. ;) mi się marzy nauczenie robienia wszelkiego rodzaju warkoczy, dobierancyh i itp.
    a ja osobiście wolę rozpuszczone ale z przodu żeby mnie nic nie denerwowało. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog <3^^
    Zapraszam do mnie : http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/
    Obserwujemyy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię dziewczyny we wszelkiego rodzaju upięciach z włosów, ale sama źle się czuję w warkoczach, kokach itp.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny warkocz! też chce taki :D

    OdpowiedzUsuń