sobota, 9 czerwca 2012

#4

Ciemno, głucho, burza - nie nie ,nie lubię :(
Właśnie w tym momencie pokonuję swój strach i pomimo błysków i grzmotów za oknem siedzę przed włączonym komputerem. Cały dzień pogoda w przysłowiową kratkę - słońce, deszcz, tęcza ,burza ... Oczywiście to nie powstrzymało mnie przed spotkaniem z przyjaciółką na łonie natury i rozegranie meczyku w siatkówkę. A gdy zaczął padać deszczyk usiadłyśmy w cieplutkim mieszkanku z kubeczkami soku i wybrałyśmy film na dni jak dzisiejszy. Jego tytuł to "Współlokatorka który dla mnie był kompletną bombą. Po pierwsze uwielbiam filmy z aktorami których znam - ujrzałam tam między innymi Leighton Meester znaną z roli w serialu "Plotkara", Kath Graham i Nine Dobrev z "Pamiętników Wampirów" oraz Aly Michalka z serialu "Hellcats" który dawno temu oglądałam. Film o psychopatycznej dziewczynie która cierpiała na "chorą przyjaźń". Gorąco polecam (warto oglądać z przyjaciółką c: ) . A wy jak spędziłyście dzisiejszy dzionek? 



~~


A na pochmurne dni polecam piosenkę od której słońce i plaża biją na kilometr :)



Buziaki : - *



22 komentarze:

  1. Anonimowy6/09/2012

    Ładnie ;d Ja siedziałam w domku i przynudzałam ...

    Zapraszam do mnie ;d

    http://ame-kitti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie te okulary serduszka ;D

    pozdrawiam i zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś tygodnia używam odpowiednich kremów zaleconych przez kosmetyczkę :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też wczoraj burza okropna była :( A film chętnie obejrzę, bo widzę, ze obsada dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Burza jest okropna, też nie lubię!

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super okulary :) Film kiedyś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz super blog.
    + ja dopiero zaczynam, więc
    zapraszam do siebie i będzie mi
    miło gdy zostawisz jakiś komentarz ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też pada, można nawet powiedzieć, że jest burza, a też się jej boje ;) zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ładnie, pięknie, ciepło :] Aaa ja muszę się na jtr uczyć (na blogerze xD) :(
    Ale masz fajne okulary :]

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie ciagle pada ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam burzę :)
    u mnie dzisiaj cały dzień było gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za komentarz ; )
    jaak mi sie nudzi to robię zdjęcia ; D
    Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne okularki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fryzurki tworzysz, szkoda, że nie mam współlokatorki umiejącej tak czesać, wykorzystywałabym ją każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie pada;/
    fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z pogodą to ponoć u mnie ma być burza :P
    Co do bloga-jest naprawdę przyjemny ;)
    Może obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. a u mnie ładna pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy6/11/2012

    Oooo Jak tu fajnie : ) Zapraszam do mnie ----> http://cupcakesofsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. musisz włączyć opcje, żebym mogła Ci obserwować .
    jak włączysz daj znać ;*

    OdpowiedzUsuń