czwartek, 14 czerwca 2012

#6

Cześć :*

Nauka która pogłębiłam przez ostatni tydzień jest stokrotnie większa od wiedzy pochłoniętej przez cały rok szkolny. Mam nadzieję, że po spełnieniu wszystkich obowiązków satysfakcja z dokonanej pracy da mi powera na wakacyjny szał :) . Bardzo mi przykro z powodu awarii mojego aparatu, przez tą usterkę nie mam możliwości wstawiania outfitów które bardzo chciała bym wam pokazać. Dotychczasowe zdjęcia były wykonywane telefonem stąd ich słaba jakość. Lecz już nie długo obiecuję wam więcej fotek :) 


Jak mogę określić dzisiejszy look? Hymm ... grzeczna uczennica która z malowanym uśmiechem oraz skromnością wypisaną na twarzy idzie robić wszystko aby podwyższyć oceny końcowe. Udało się .. :)
Poza tym chciała bym wam pokazać ciekawy strój kąpielowy. Jak dla mnie rewelacja.


A wy? W jakich strojach się lubujecie? Bikini? Jednoczęściowe? Czas w końcu wybrać coś dla siebie - morze ,jeziora już nie długo :)

Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Piękny kolor szminki :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten strój, taki mega dziewczęcy :)
    Dzięki za wizytę, będę obserwować :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kostium z kokardą przeboski, mam taki, tylko że czarny, ten ładniejszy:) może sie poobserwujemy? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ucz się ucz :)) a w wolnej chwili zapraszam serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ust bardzo intensywny, ja stawiam na sutach akurat na jasne odcienie, delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6/17/2012

    Bardzo piękne oczy... ;) Pozdrawiam serdecznie~

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój bardzo mi się podoba! taki uroczy!;)

    http://odysejamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz!:*
    Zapraszam!:*

    OdpowiedzUsuń